Keresés

Általános feltételek

ÁSZF (Általános Szerződési és felhasználási Feltételek)

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

A regisztrációval Ön kifejezi, hogy megértette, és elfogadja az alábbiakat:
- a honlapon való regisztráció során kötelezően meg kell adnia egyes fent említett személyes adatokat 
- a jelszó titokban tartásáért kizárólag Ön felelős
- kijelenti, hogy szerződéskötési képessége nem korlátozott vagy kizárt
- kijelenti, hogy az üzletszabályzatot elolvasta, megértette és annak megfelelően fog eljárni
- elfogadja, hogy amennyiben a regisztráció során a hírlevél küldéséhez hozzájárul, úgy a szolgáltató hírlevelet küldhet az Ön által megadott e-mail címre.

A megrendelés menete:

Webáruházunkban a vásárlás LÉTEZŐ e-mail cím, és saját lakcím/telefonszám megadásával történő regisztrációhoz kötött.
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a "Vásárlás tovább" gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Ha a termék kosárban lévő mennyiségét szeretné megváltoztatni, a darabszám mellett lévő + vagy - jelre kattintva emelheti illetve csökkentheti a vásárolni kívánt mennyiséget. Majd nyomjon a "Pénztár" gombra.
3. Ha nem vásárolt még nálunk, akkor válassza a "Regisztráció"-t és rögzítse adatait, szállítási címét és elérhetőségeit a regisztrációs adatlapon, majd nyomjon lent a kék "Tovább" gombra. Az adatlap kitöltése után a rendszer küld Önnek a megadott e-mail címére egy üdvözlő levelet, de nem kell a regisztrációt megerősítenie semmilyen módon, hanem az adatlap kitöltése után azonnal folytathatja a megrendelést.
4. Válasszon szállítási módot, írja a megjegyzésbe amit pluszban közölni szeretne a szállítással kapcsolatosan, majd nyomjon lent a kék "Tovább" gombra.
5. Válasszon fizetési módot, és ha rendelkezik kedvezmény kuponkóddal, akkor ugyan itt lent, a szürke sávban lévő **Kuponkód megadása** mezőbe írja be a kedvezmény kupon kódját majd nyomjon lent a kék, "Tovább" gombra.
6. Nézze át egyben a megrendelést, ellenőrizze a szállítási és számlázási adatokat, telefonos elérhetőséget amit megadott, a kosárban lévő termékeket és a fizetendő összegeket, valamint ha használt fel kuponkódot, akkor nézze meg itt is szerepel-e, és a kedvezmény összege levonásra került-e a végösszegből. Ha mindent rendben talál, küldje el részünkre a rendelést a lent található, nagy, piros "Elküldés" gombbal.
7. A megrendelés elküldését követően Ön néhány percen belül automatikus visszaigazolást kap a regisztrációkor megadott e-mail címre. 

Néha a regisztrációkor hibásan begépelt e-mail cím, vagy az Ön SPAM beállításai miatt nem érkezik meg az igazolás. Ha néhány percen belül nem látja a beérkezett levelei között a visszaigazolást, akkor a webáruházban fent, a Saját adatok/Beállítások fülre kattintva a Név/E-mail cím menüpontban ellenőrizze, hogy jól adta-e meg az e-mail címét. Ha az e-mail cím helyes, akkor nézze meg a levelező rendszerének spam fiókban és a kukában is. A vásárló által rosszul megadott e-mail cím vagy a levelező fiókjában beállított spam szűrő és az ingyenes levelezőrendszerek megbízhatatlan működése okán elmaradó e-mail visszaigazolásért felelősséget nem tudunk vállalni!
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról alkotott törvény értelmében a webáruházban leadott megrendelés a Felek között magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül. A megrendelést, mint szerződést iktatjuk, és annak létrejöttét követő 1 évig őrizzük. Ehhez a vásárló mint szerződő a regisztrációkor megadott felhasználónévvel és jelszóval a webáruházba történő belépés után a "saját adatok/beállítások" menüpontban férhet hozzá.
A megrendelés elfogadásával/elküldésével a vásárló elektronikus szerződésben ad megbízást cégünk részére, hogy postai vagy futáros szállítást vegyünk igénybe és fizessünk ki a rendelésének teljesítéséhez. 
A "Nem kereste", "Átvételt megtagadta" jelzésű, vagy többszöri sikertelen csomagátadási kísérlet, rosszul vagy hiányosan megadott szállítási adatok miatt "Kézbesíthetetlen" jelzéssel visszajött küldeményekre is szállítási díjköltségünk van.
Amennyiben a kézbesítés nem cégünk hibájából hiúsult meg, úgy a nekünk kárként okozott szállítási díjat a vásárlóra terheljük. 
A hátralék megfizetéséig a nevével/lakcímével/telefonos elérhetőségével érkezett további megrendelést nem áll módunkban teljesíteni.

A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik, munkanap délig beérkezett vásárlásokat általában még aznap át is adjuk a futárcég részére, következő munkanapos kiszállításra. A posta részére pedig a feldolgozást követő munkanap reggelén kerülnek átadásra a küldemények. 
Megrendelést csak akkor tudunk törölni a vásárló kérésére, ha annak a feldolgozása, számlázása, csomagolása még nem történt meg.
Bankkártyával előre fizetett megrendelés törlésekor, magát a tranzakciót kell töröltetnünk az OTP banknál, hiszen a kártyás fizetés közvetlenül az OTP online terminálján történik, a fizetett összeg tehát nem a mi számlánkra kerül, hanem azt az OTP bank később számolja el részünkre. A tranzakció törlésének hivatalos ügyintézési ideje 30 nap. (De a tapasztalatok szerint 7-14 nap alatt vissza szokta tenni az OTP bank a vásárló kártyájára a pénzt)


Elállás joga 

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. (Ez itt érhető el: https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor)

Ön a szerződéstől az áru ÁTVÉTELÉT követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. (A megtagadott csomagátvétel nem minősül az elállási jog gyakorlásának!)
Ha ön él az elállás jogával, abban az esetben az Eladó köteles a Vevő által visszaküldött termékek árát haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. 
Figyelem! A Vevő viseli elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült szállítási költségeket. 
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
Utánvétes, vagy portós küldeményeket nem tudunk átvenni. Visszatéríteni csak a termék(ek) árát áll módunkban az elállásnál. 
Mivel személyes vásárlásra lehetőséget adó üzletünk/boltunk nincs, így a megrendelések ellenértéke is minden esetben a céges bankszámlánkra folyik be. Készpénz forgalmunk tehát nincs. A visszaküldött termék ellenértékét így leginkább a vásárló által megadott bankszámlára történő átutalással tudjuk teljesíteni.
A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a terméket nem eredeti állapotában, a kifizetett árban foglaltak szerint küldi vissza. (Táplálékkiegészítők esetében már akkor sem érvényesíthető az elállás joga, ha műanyag kupak biztonsági zárószalagja sérült, vagy az akcióban, csomagban vásárolt árukat nem egyben, hanem csak részben küldi vissza.)

Idézet az NFH (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság) honlapján található "Hasznos tudnivalók az interneten történő vásárláshoz" tájékoztatójában, az Étrend-Kiegészítőkre vonatkozó részből:
Rendelkezünk-e elállási joggal gyógyszerek, étrend-kiegészítők, kozmetikumok webáruházban történő megvásárlása esetén, azok „kipróbálása” után? 
Egyéb termékektől (pl.: elektronikai cikkek, ruházati cikkek) eltérően gyógyszerek, étrend-kiegészítők, kozmetikumok és hasonló árucikkek vásárlása esetén nincs lehetőségünk elállási jogunk gyakorlására azok „kipróbálása” (elfogyasztása) után. 
Az olyan termék értékesítése esetében, amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza (mert például elfogyasztjuk, elhasználjuk!) a fogyasztó nem rendelkezik elállási joggal. Ha például egy étrend-kiegészítő szedését megkezdtük, érthető módon már nem tudjuk visszaszolgáltatni a terméket, így a vételár visszafizetését sem követelhetjük. 
Mely esetben gyakorolhatjuk mégis elállási jogunkat gyógyszer, étrend-kiegészítő, kozmetikum vásárlása esetén? 
Mégis élhetünk elállási jogunkkal, amennyiben a terméket bontatlan állapotban vissza tudjuk szolgáltatni. Előfordulhat ugyanis, hogy a honlapon található tájékoztatás csak szűk körű információt tartalmaz az áru használatának ellenjavallatairól, azonban a dobozon lévő címke, vagy a mellékelt használati útmutató alapján kiderül, hogy az tartalmaz olyan összetevőt is, amelyre érzékenyek vagyunk, esetleg rendszeresen szedett gyógyszerünkkel, ismert betegségünkkel összeférhetetlen. Amennyiben ezt még a doboz (amiben már közvetlenül csak a kapszulák, tabletták, stb. vannak) felbontása előtt ellenőriztük, visszaküldhetjük az árut, hiszen az eladó azt veszteség nélkül tovább tudja értékesíteni. Fontos tudni, hogy ez esetben sem vagyunk kötelesek elállásunk okát megnevezni.

Adatkezelés

Webáruházunkban leadott megrendelésekre a - Jogi feltételek a távollévők között kötött szerződésekről (17/1999.) jogszabály érvényes.
Az európai uniós és a magyar jogszabályok is érvényesnek tekintik az online úton megkötött szerződéseket, így az ilyen módon megkötött szerződésekhez ugyanazok a jogi következmények fűződnek, mint a hagyományos módon (írásban vagy szóban) létrejött megállapodások esetén. 
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Az adatbázist évente frissítjük, az inaktív regisztrációkat, a felhasználó minden adatával együtt töröljük! Adatai törlését bármikor kérheti tőlünk e-mailben vagy telefonon.
A felhasználók adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítése érdekében a megrendelt csomag kiszállításához, a vásárló választásának megfelelően postai, vagy futáros szállítási szolgáltatást kell igénybe vennünk. Ekkor azonban, a kiszállítást végző cégek az általunk átadott személyes adatokat kizárólag a szállítás teljesítéséhez, és a vásárló tájékoztatásához használhatják fel (telefonhívás a szállítási időpont vagy cím egyeztetése miatt, SMS és e-mail értesítés a csomaginformációk közlésére). Ezeket a vásárlói adatokat a kiszállítást végző cégek semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, a későbbiekben saját célokra felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. 
 

© 2014 Minden jog fenntartva.